تاثیر چاقی در بروز بیماری های قلب و عروق
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

لازم به ذکر است که بیش از 70% از مردم دنیا، چاقی ارثی دارند. به همین دلیل لازم است برخی روش های خاص را برای جلوگیری از مشکل چاقی خود انتخاب کنند. مثلا برای این دسته از افراد جراحی اسلیو معده، بای پس معده و ... می تواند راهکار مناسبی به شمار رود.

از جمله مهمترین دلایل بروز بیماری چاقی باید به مصرف بیش از حد کالری، عوامل ژنتیکی، سبک و نحوه زندگی، پرخوری زیاد و تغذیه نامناسب و ... اشاره کنیم.

 

چاقی چه ارتباطی با بیماری های قلب و عروق دارد؟

باید بگوییم چاقی و بیماری های قلبی در وجه های مختلف با یکدیگر ارتباط دارند. اما به طور کلی افراد چاق بیشتر از مردم عادی در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می باشند. از سوی دیگر چاقی پروسه های التهابی زیادی را در بدن به وجود می آورد، که می تواند عملکرد سیستم های قلبی و عروقی را دچار اختلال کند.

از جمله مهمترین اثرات مخربی که چاقی برای قلب و عروق در بر دارد، باید به ریسک متابولیک اشاره کنیم. علاوه بر آن چاقی و اضافه وزن میتواند در خواب آپنه خواب ایجاد نموده و فشار خون را در بدن فرد بالا ببرد. پس به طور کلی بیماری های قلب و عروق به میزان قابل توجهی می تواند به چاقی و اضافه وزن وابسته باشد.

علاوه بر تمامی این موارد چاقی می تواند التهاب پنهانی نیز در بدن به وجود آورد. که در دیواره های عروق به میزان بالایی پلاک ایجاد می کند، و مشکلات زیادی را برای انسان به بار می اورد. در کنار تمامی این موارد چاقی منجر می شود تا موادی در خون ترشح یابد، که پلاک عروقی را پاره نموده و باعث حمله قلبی شود.

 

بهترین روش درمان چاقی و بیماری های قلبی

روش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند به درمان چاقی و جلوگیری از بیماری های قلبی کمک کنند. اما از این میان باید به اسلیو معده اشاره نماییم که روشی ساده و عالی می باشد. در اولین قدم بهتر است پزشک متخصص و با تجربه ای برای جراحی اسلیو معده بیابید.

آقای دکتر علی امیر احمدی پزشک و جراح متخصص اسلیو معده، در کمترین زمان ممکن چاقی بدن شما را از بین برده، و منجر به درمان بیماری های قلب و عروق در انسان می گردد. با انجام عمل های مختلف می توانید به راحتی اضافه وزن بدن خود را برطرف کرده و با لاغر شدن از بیماری های قلبی و عروقی نیز خلاص شوید.

افراد بسیاری با انجام تمرینات ورزشی به دنبال کاهش وزن خود هستند. اما متاسفانه نتیجه مطلوب را در این زمینه به دست نمی آورند. از این رو برای این دسته از افراد بهترین روش جراحی های لاغری است. تا در کنار برطرف کردن مشکلات و بیماری های قلب و عروق، برای همیشه سلامت بدن خود را نیز تضمین کنند.





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیراحمدی , چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shahzAD در تاریخ : 1399/7/26/6 - - گفته است :
عالی بود ممنون موفق باشیید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: